Primești puncte de fidelitate pentru fiecare comandă!

Blog

CE EXERCIȚII FIZICE SUNT RECOMANDATE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE?
CE EXERCIȚII FIZICE SUNT RECOMANDATE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE?
Ce exerciții fizice sunt recomandate pentru pierderea în greutate? Sportul este o componentă esențială a unui stil de viață sănătos. Așadar, exercițiile fizice ar trebui să fie o prioritate nu doar atunci când apar probleme de greutate, ci în mod curent, în viața de zi cu zi. Reducerea grăsimii dintr-o anume zonă O mare parte dintre cei care se apucă de sport pentru a scăpa de kilogramele în plus... Citeste mai mult
SE POATE SLĂBI FĂRĂ SPORT?
SE POATE SLĂBI FĂRĂ SPORT?
Se poate slăbi fără sport? Orice listă de sfaturi pentru pierderea kilogramelor în plus începe cu o dietă sănătoasă și exerciții fizice regulate. Este rețeta de succes care te poate ajuta să ajungi la greutatea ideală, să te simți foarte bine și să previi o serie de probleme de sănătate care derivă din obezitate. Ce face sportul? Strict din perspectiva pierderii în greutate, sportul ajută la arderea mai rapidă... Citeste mai mult
CÂT DE IMPORTANTE SUNT CALORIILE ATUNCI CÂND VREI SĂ SCAPI DE KILOGRAMELE ÎN PLUS?
CÂT DE IMPORTANTE SUNT CALORIILE ATUNCI CÂND VREI SĂ SCAPI DE KILOGRAMELE ÎN PLUS?
Cât de importante sunt caloriile atunci când vrei să scapi de kilogramele în plus? Principiul de bază în cea mai mare parte a programelor de slăbire este inversarea raportului de calorii, respectiv promovarea unui consum mai mare decât aportul până când se ajunge la greutatea dorită. Într-o fază ulterioară se va încerca atingerea unui echilibru între aportul de calorii și consumul... Citeste mai mult
CUM ÎȚI POȚI CONTROLA APETITUL?
CUM ÎȚI POȚI CONTROLA APETITUL?
Cum îți poți controla apetitul? Unul dintre motivele pentru care majoritatea dietelor de slăbire eșuează sau nu au rezultate sustenabile, constă în dificultățile întâmpinate în ceea ce privește controlarea apetitului. Chiar dacă disponibilitatea de a face eforturi și voința sunt acolo, la un moment dat, intervine cedarea în fața tentației. Este extrem de greu să reziști alimentelor bogate... Citeste mai mult
SIMPTOME CARE POT INDICA UN SISTEM IMUNITAR SLĂBIT
SIMPTOME CARE POT INDICA UN SISTEM IMUNITAR SLĂBIT
Simptome care pot indica un sistem imunitar slăbit Sistemul imunitar a devenit un subiect dezbătut zilnic. Suntem asaltați de soluții pentru stimularea lui, pentru a-l face mai rezistent în fața provocărilor de sezon. Un sistem imunitar puternic protejează împotriva celor mai variate infecții și boli care pot scădea calitatea vieții. Scăderea capacităților sale ar trebui să alerteze și să impună luarea unor măsuri... Citeste mai mult
CARE SUNT AFECȚIUNILE SPECIFICE TOAMNEI ȘI CUM LE PUTEM PREVENI?
CARE SUNT AFECȚIUNILE SPECIFICE TOAMNEI ȘI CUM LE PUTEM PREVENI?
Toamna este sezonul de vârf pentru o serie de afecțiuni virale. Vremea rece poate slăbi sistemul imunitar și crește vulnerabilitatea în fața unei infecții virale. Așadar, este recomandată luare unor măsuri de prevenție care contribuie semnificativ la menținerea stării de sănătate. Descoperă în continuare cele mai frecvente afecțiuni ale sezonului, simptomele lor și moduri de prevenție. Răcelile comune Răceala... Citeste mai mult
PREVENȚIA POATE DIMINUA RISCUL PROBLEMELOR SEXUALE MASCULINE
PREVENȚIA POATE DIMINUA RISCUL PROBLEMELOR SEXUALE MASCULINE
De cele mai multe ori bărbații nu conștientizează faptul că pot lua măsuri de prevenție pentru a evita apariția disfuncțiilor sexuale. Dietă sănătoasă Alimentația este unul dintre pilonii principali pentru menținerea unei stări generale de sănătate. Așadar, alimentația echilibrată cu un conținut scăzut de grăsimi mențin sistemul sexual într-o stare optimă de funcționare. Fructele, legumele, carne fără grăsime... Citeste mai mult
CE RISCURI DE SĂNĂTATE PRESUPUNE OBEZITATEA?
CE RISCURI DE SĂNĂTATE PRESUPUNE OBEZITATEA?
În mod științific, sunt considerate ca suferind de obezitate persoanele care au un indice de masă corporală egal sau mai mare de 30. Acest indice poate fi influențat către valori normale printr-o alimentație echilibrată și prin mișcare. Obezitatea vine cu un risc crescut pentru o serie de alte afecțiuni. Acestea se dezvoltă în timp dacă nu sunt luate măsuri și alterează calitatea vieții. În plus, presupun și un risc... Citeste mai mult
CÂND ESTE MOMENTUL PENTRU A LUA SUPLIMENTE ALIMENTARE?
CÂND ESTE MOMENTUL PENTRU A LUA SUPLIMENTE ALIMENTARE?
Suplimentele alimentare sunt necesare pentru a completa unele deficiențe, dar pot deveni nocive dacă sunt luate fără a fi nevoie. Bineînțeles, dacă există argumente medicale pentru a fu luate, beneficiile nu întârzie să apară. Din păcate, o mare parte dintre oameni iau vitamine și minerale, după ureche sau după reclamele pe care le văd la televizor sau în mediul online. Consumul de vitamine și minerale ar trebui... Citeste mai mult
PUNCTUL DIN CARE SPORTUL POATE DEVENI NESĂNĂTOS
PUNCTUL DIN CARE SPORTUL POATE DEVENI NESĂNĂTOS
Punctul din care sportul poate deveni nesănătos Mișcarea este recomandată în orice regim de viață sănătos. De la mersul pe jos, la antrenamentele complexe, toate ajută la menținerea greutății optime, dar și la întreținerea sistemului cardiovascular. Mai mult, activitatea fizică se manifestă și în diminuarea riscului de apariție a depresiei. Lista de beneficii poate continua, dar există și reversul medaliei.... Citeste mai mult
CUM POȚI SĂ TE MENȚII ÎN FORMĂ FĂRĂ SĂ SPARGI PUȘCULIȚA?
CUM POȚI SĂ TE MENȚII ÎN FORMĂ FĂRĂ SĂ SPARGI PUȘCULIȚA?
Cum poți să te menții în formă fără să spargi pușculița? Mișcarea, o componentă principală a unui stil de viață sănătos, poate fi făcută fără să cheltui sume considerabile pe abonamente la sală sau echipamente costisitoare. Forma și condiția fizică se pot obține și altfel atât timp cât reușești să-ți impui o oarecare disciplină. Așadar, vom enumera câteva dintre cele mai accesibile variante... Citeste mai mult
OBICEIURI UȘOR DE ADOPTAT PENTRU O TOAMNĂ SĂNĂTOASĂ
OBICEIURI UȘOR DE ADOPTAT PENTRU O TOAMNĂ SĂNĂTOASĂ
Obiceiuri ușor de adoptat pentru o toamnă sănătoasă Răcirea vremii, micșorarea zilelor, ploile din ce în ce mai frecvente ne țin mai mult în casă și ne afectează sistemul imunitar. Totuși, avem la îndemână câteva obiceiuri pe care le-am putea adopta pentru a ne proteja sănătatea în ciuda vulnerabilităților provocate de schimbarea de sezon. Profită de lumina naturală Micșorarea zilelor și,... Citeste mai mult
DE CE ESTE IMPORTANTĂ O VIAȚĂ SEXUALĂ SĂNĂTOASĂ?
DE CE ESTE IMPORTANTĂ O VIAȚĂ SEXUALĂ SĂNĂTOASĂ?
Pe lângă beneficiile pe termen scurt, o viață sexuală sănătoasă vine cu menținerea stării generale bune a organismului. Întărirea sistemului imunitar Aportul pozitiv al activității sexuale este certificat și de o serie de studii. Unul dintre acestea, realizată de către cercetătorii de la Universitatea Wilkes din Pennsylvania, Statele Unite ale Americii, arată că oamenii care au relații intime de 2-3 ori pe săptămână... Citeste mai mult
SIMPTOMELE DEFICIENȚEI DE VITAMINA D
SIMPTOMELE DEFICIENȚEI DE VITAMINA D
Vitamina D este un component esențial al unei funcționări optime a organismului. Chiar dacă efectele sale sunt benefice, este foarte importantă păstrarea unui echilibru și evitarea exceselor. În general, vitamina D se asimilează în mod natural din hrană și dintr-o expunere atentă la soare. Odată cu scurtarea zilelor și a tranziției către anotimpul rece, o sursă de vitamina D este diminuată, așa că, în unele... Citeste mai mult
SOMNUL INSUFICIENT INFLUENȚEAZĂ CREȘTEREA ÎN GREUTATE?
SOMNUL INSUFICIENT INFLUENȚEAZĂ CREȘTEREA ÎN GREUTATE?
Cele 8 ore de somn pe noapte sunt esențiale într-un stil de viață sănătos, dar și într-un program de slăbire. Studiile arată o legătură clară între lipsa somnului și schimbări negative ale metabolismului. De exemplu, la adulți un somn de 4 ore pe noapte are un efect direct asupra creșterii apetitului față de un somn de 10 ore . Această creștere a apetitului și a senzației de foame se concentrează în... Citeste mai mult

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!